Annonse:

Våre dyktige selgere er eksperter på våre reisemål og skreddersyr reisen etter ønskene deres. Foruten våre selvsagt gunstige priser på hotell og fly kan vi ordne transfer til og fra flyplassen, sightseeing med profesjonelle guider, måltider, konferanse-
lokaler og arrangements-/underholdningsbilletter. Vi bestiller forskjellige typer arrangementer, helt etter deres egne ønsker.
Vi tipser dere gjerne om severdigheter, spennende utflukter og de aller beste restaurantene og utestedene. Vil dere dessuten ha en opplevelse utover det vanlige, ja da kan vi ordne det også.

01 Før reisen
  • Hvordan bestiller jeg en reise?

    Klikk på ”Bestill tilbud” på første side og fyll ut skjemaet. Så snart vi har fått forespørselen deres, kontakter vi hotell og flyselskap for å innhente et prisforslag. Prisene på gruppereiser er ferskvare og varierer med sesong, hvor mange personer dere er og destinasjonen dere vil reise til. Er dere fleksible med hensyn til ut- og hjemreise, kan man spare mye, så angi gjerne et par alternativer på datoer for reisen deres.

  • Hvilke kjøpsvilkår gjelder?

    Vi henviser til våre gruppereisevilkår.

  • Når og hvordan betaler jeg?

    Når dere bekrefter reisen deres, betaler dere normalt 1500,- i depositum. Restbeløpet betales cirka seks uker før avreise. Hvis bestillingen skjer nær avreisen eller senere enn seks uker før avreise, er det full betaling ved bestillingstilfellet

  • Når skal jeg oppgi navnene på dem som skal reise?

    Flyselskapene pleier å ville ha alle navn i henhold til passet senest 35 dager før avreise. Dette avhenger dog av hvilket flyselskap dere skal reise med. Ved kjøp av vanlige individuelle billetter, ikke gruppebilletter, behøver vi navnene samtidig med bestillingen. Visse flyselskaper tillater navneendring mot et tillegg.

  • Hvor lenge gjelder tilbudene fra Reisefeber?

    Oftest holder vi fly og/eller hotell i en uke, men avhengig av leverandøren og gruppens behov kan man iblant forlenge dette.

  • Hvilke fordeler gir gruppebilletten?

    Alle deltakere er garantert plasser på samme flyavgang
    Mer fleksible betalingsvilkår enn hvis man kjøper vanlige individuelle billetter (les Når og hvordan betaler jeg? ovenfor)
    Dere får en egen kontaktperson hos Reisefeber
    Navnerapportering skjer normalt 35 dager innen avreise
    Bagasje inngår oftest i en gruppebillett
    Tilbudet vårt gjelder vanligvis i 7—10 dager, slik at dere har mulighet til å til å snakke om og vurdere det
    Mulighet til å gjøre endringer i bestillingen etter bekreftelsen hvis leverandøren tillater dette

02 På reisen
  • Hvor henvender jeg meg hvis jeg får problemer knyttet til flyreisen?

    På reisen er det først og fremst flyselskapet som kan hjelpe dere ved eventuelle forsinkelser, tap av bagasje eller andre hendelser. Og selvsagt kan dere også ringe oss i Reisefeber i våre åpningstider.

  • Hvor henvender jeg meg hvis jeg får problemer med hotellet eller annet vedrørende arrangementet?

    Like før dere reiser, mottar dere normalt et avreisebrev med nummeret til vår lokale samarbeidspartner i tilfelle det oppstår et problem som ikke kan løses direkte via hotellet eller restauranten eller annen leverandør. Vi ber dere om å ta direkte kontakt med vår samarbeidspartner på reisemålet hvis det mot formodning skulle oppstå noe uforutsett.

    Eventuelle problemer må omgående rapporteres til vår lokale samarbeidspartner, dette for at dere så fort som mulig skal få den hjelpen dere trenger. Feil og mangler må alltid meldes fra om på stedet.

OBS!

Om du har bestilt to enkeltbilletter: Hvis den ene flyvningen av en eller annen årsak ikke gjennomføres som planlagt, så avbestilles/endres ikke den andre flyvningen automatisk. Du må da selv endre billetten. Hvis det ikke er mulig å endre billetten står du selv for kostnaden.